16 Şubat 2010 Salı

Gitti Gidiyor Alışverişi

Geçen hafta gitti gidiyordan yaptığım alışverişimi anca bu hafta yayınlayabiliyorum.
Kryolan Stick Fondöten 5W  - 47,50TL
Sally Hansen Airbrush Legs    -30,00 TL
Lipstick hediye

Kryolan stick fondöteni porselen makyajlardan biliyordum ama geçen aylarda dersimize gelen bir makyöz tarafından daha iyi bilir oldum. Stick fondöteni denedim, şimdide supra cream'ı nasıldır onu çok merak ediyorum kullanan olduysa yorumları bekliyorum.
Sally Hansen ise yaz kış özel günlerde kullanılabilen çok kullanışlı bir ürün her türlü lekeyi kapatıyor varisleri bile harika bi ürün. Herkese tavsiye ederim..


Sizlerde yaptığınız tüm alışverişlerinizi bana yollayın
ve
blogumda yayınlansın...
Herkese tatlı alışverişler

2 yorum:

Esra E. dedi ki...

güzel günlerde kullan bende merak ediyorum bu ürünleri

gonca'nın modası dedi ki...

Teşekkür ederiim :)